PogodaOpady: Brak Temperatura: 25 ° C Wiatr: Średni Zachmurzenie: Brak |
OgloszeniaZaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco! |
Techniki Wrodzone
Nazwa Techniki: Byakugan
Technika aktywuje ów kekkei genkai oczne pozwalające przenikać wzrokiem naturalne przeszkody terenowe na obszarze widzialnym przez użytkownika. Co więcej, obszar widzenia wynosi 359 stopni, a zatem jedynym "ślepym punktem" punktem jest brakujący stopień znajdujący się z tyłu głowy. Umożliwia ono także ignorowanie przeszkód i przybliżanie obrazu. Widzenie chakry pozwala na dostrzeżenie Tenketsu, a także każdej istoty posiadającej układ chakry. Należy pamiętać, że te Doujutsu nie widzi w całkowitej ciemności, ani we mgle. W takiej sytuacji możliwe jest jedynie dostrzeżenie układu chakry.
Reasumując:
- Widzenie normalne z aktywnym Byakuganem - bez zmian, jednak na 359 stopni.
- Obserwacja wybranego elementu z aktywnym Byakuganem - percepcja dla wzroku się podwaja.
- Przybliżenie obrazu na wybrany element - percepcja dla wzroku się potraja.
- Widzenie chakry - możliwe w każdym ze wspomnianych trybów.
Techniki Rangi D
Nazwa Techniki: Jūken
Technika polega na atakowaniu wewnętrznego systemu chakry dzięki uderzeniom chakry z dwóch palców używającego. Każdy trafiony atak blokuje jeden z punktur chakry tym samym blokując przeciwnikowi jej posiadane w danym momencie 2% na 2 posty.
Chakra: 100 za jedno uderzenie
Nazwa Techniki: Shukūken
Atakując otwartą dłonią przesyłamy impuls chakry, który wnika w tenketsu przeciwnika i powoduje czasowy paraliż danej części ciała. Uderzając w klatkę piersiową można spowodować chwilową utratę oddechu, a wielokrotne ataki mogą uniemożliwić oddychanie, lub nawet zatrzymać pracę serca. Kończyny to trudności w panowaniu nad nimi, utrata siły i celności, a głowa, to ogłuszenie, lub utrata przytomności, w przypadku długotrwałych uderzeń możliwa nawet śmierć.
Chakra: 500 za jedno uderzenie
Nazwa Techniki: Harichakra
Tworzymy igły z chakry na końcówkach swoich palców ( na środkowym i wskazującym ). Możemy nimi przeciąć nici chakry występujące podczas sterowania przedmiotami np. kunai lub marionetka.
Chakra: 500 za jedną
Techniki Rangi C
Nazwa Techniki: Jūkenpō Ichigekishin
Dzięki umiejętności wydalania z czakry każdego punktu chakry w swoim ciele, członkowie klanu Hyūga mogą uderzyć przeciwnika wybuchem czakry i odrzucić go daleko od siebie działa to także na wszelkie krępujące nas więzy.
Chakra: 500
Nazwa Techniki: Hakke Sanjūni Shō
Wykonujemy 32 uderzenia w przeciwnika. Uderzając ciosami : 2, 4, 8, 16, 32 punktów. Jeśli ofiara zostanie trafiona pierwszym uderzeniem to nie może wyrwać się z kombinacji sekwencji Każda Kolejna zwiększa naszą szybkość i zręczność o 20. Trafienie wszystkich kończy się spadkiem statystyk o połowę. (Każda trafiona sekwencja blokuje 10% aktualnie posiadanej chakry przeciwnika do końca walki np. przeciwnik posiada 1.000 chakry po 1 trafionej sekwencji będzie jej posiadał już 900 następnie 729, potem 656, potem 590 i w końcu 531)
Chakra: 5.000
Nazwa Techniki: Kaiten
Technika defensywna. Tworzymy wir kręcąc się wokół własnej osi. Neutralizujemy wszystkie ataki do rangi B.
Chakra: 8.000
Nazwa Techniki: Hakke Kūshō
Ta technika uwalnia popchnięcie dłoni z dużą prędkością. "Próżniowa powłoka" sprężona używając delikatnej pięści jest uformowana do zaatakowania wnętrzności przeciwnika, zwalając go z nóg z ogromną siłą zanim jeszcze zauważy, że został uderzeny.
Chakra: 2.000
Techniki Rangi B
Nazwa Techniki: Hakke Hasangeki
Użytkownik uderza swój cel z bliskiego zasięgu potężną falą chakry. Atak odpycha go powodując liczne obrażenia bądź w wypadku małej wytrzymałości śmierć.
Chakra: 3.000
Nazwa Techniki: Mizu Hari
Po skupieniu czakry na zewnątrz swojego ciała, czakra zostaje uformowana w igły i wprawiana w ruch przez użytkownika, by trafić w cel. Za pomocą Byakugana, technika ta może być użyta do trafienia w bardzo małe cele, takie jak pszczoły. Trafienie blokuje punkt chakry na 3 tury blokując użytkownikowi 5% aktualnej chakry.
Chakra: 500 za jedną igłę
Nazwa Techniki: Hakke Rokujūyon Shō
Wykonujemy 64 uderzenia w przeciwnika. Uderzając ciosami : 2, 4, 8, 16, 32, 64 punktów. Jeśli ofiara zostanie trafiona pierwszym uderzeniem to nie może wyrwać się z kombinacji sekwencji Każda Kolejna zwiększa naszą szybkość i zręczność o 20. Trafienie wszystkich kończy się paraliżem ataki mogą być wymierzone w więcej niż jedną osobę jeśli stoją one dostatecznie blisko. (Każda trafiona sekwencja blokuje 15% aktualnie posiadanej chakry przeciwnika do końca walki)
Chakra: 10.000
Techniki Rangi A
Nazwa Techniki: Jūho Sōshiken
Użytkownik tworzy dwie formy w postaci lwów z czakry na około rąk, a następnie uderza nimi w przeciwnika. Każde trafione uderzenie oszałamia oponenta na 2 tury i zabiera mu 20% posiadanej chakry. Jutsu zwiększa naszą siłę podwójnie.
Chakra: 5.000
Utrzymanie: 5.000
Techniki Rangi S
Nazwa Techniki: Hakke Hyaku Nijūhachi Shō
Tym razem wykonujemy 128 uderzeń w przeciwnika. Uderzając ciosami : 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128 punktów. Jeśli ofiara zostanie trafiona pierwszym uderzeniem to nie może wyrwać się z kombinacji sekwencji Każda Kolejna zwiększa naszą szybkość i zręczność o 20. Trafienie wszystkich kończy się śmiercią ataki mogą być wymierzone w więcej niż jedną osobę jeśli stoją one dostatecznie blisko. (Każda trafiona sekwencja blokuje 20% aktualnie posiadanej chakry przeciwnika do końca walki)
Chakra: 15.000
Nazwa Techniki: Shugohakke Rokujūyon Shō
Jutsu emituje ciągły strumień chakry z dłoni, tworząc bardzo ostre ostrza chakry. Podczas korzystania z tego jutsu, użytkownik porusza się z niesamowitą szybkością (jego ruchy stają się niezwykle zwinne), pozwalając uderzać cel z ekstremalną precyzją i jednocześnie atakować setki razy, podobnie jak w Hakke Rokujūyon Shō. Wykonujący technikę jest tak precyzyjny, że może przeciąć mniejsze cele(jak na przykład pszczoły) na pół. Dodatkowo może kontrolować wielkość kopuły z chakry, w dłoni, pozwalając zwiększać ją .Dodatkowo technika pełni rolę "obrony absolutnej" (Przed wszystkimi Technikami do rangi A), dzięki czemu może być używana jako manewr ofensywny i defensywny.
Chakra: 20.000
Utrzymanie: 15.000
Offline