PogodaOpady: Brak Temperatura: 25 ° C Wiatr: Średni Zachmurzenie: Brak |
OgloszeniaZaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco! |
Członkowie tego klanu automatycznie otrzymują pakt z wężami.
Techniki Rangi D
Nazwa Techniki: Kouzetsu Akkenai
Wydłużamy swój język dowolnie jak chcemy.
Chakra: 100
Nazwa Techniki: Hebi no Mode
Z jednego z rękawów przeciwnika wylatuje wąż, z którym możemy robić co chcemy.
Chakra: 800
Techniki Rangi C
Nazwa Techniki: Hebi Bunshin no Jutsu
Możemy wytworzyć idealną kopię siebie wykonaną z węży.
Chakra: 1.000
Nazwa Techniki: Nan Kaizou
Bardzo przydatna technika, dzięki której możemy dowolnie się rozciągać i zmieniać swoje rozmiary, oplątując przeciwnika możemy zniszczyć jego kości.
Chakra: 1.800
Nazwa Techniki: Jagei Jubaku
Z obu naszych rękawów, wyłaniają się dwa białe bardzo grube węże, które mogą powstrzymać przeciwnika itp...
Chakra: 3.000
Nazwa Techniki: Senei Jyashuu
Z rękawa użytkownika wylatują trzy węże pędzące na przeciwnika, aby go zatruć.
Chakra: 2.300
Techniki Rangi B
Nazwa Techniki: Senei Ta - Jashuu
Ulepszona wersja jutsu Senei Jyashuu, tym razem z naszego rękawa wylatuje kilkadziesiąt wężów, ich długość jest większa, a jad silniejszy.
Chakra: 4.000
Nazwa Techniki: Hoku Hebi
Dzięki tej technice, możemy całkowicie zamienić się w węża, jest ona mały, szybki oraz zwinny.
Chakra: 5.000
Techniki Rangi A
Nazwa Techniki: Kankei Sune-Ku
Użytkownik jest w stanie złączyć ze sobą utracone kończyny. Nawet jest w stanie złączyć dolną część ciała z górną. Z odciętego fragmentu wychodzą węże które łączą się z użytkownikiem przytwierdzając kończynę. Technika wymaga bardzo dużych pokładów chakry.
Chakra: 7.000
Techniki Rangi S
Nazwa Techniki: Saisei Tsukekae no Jutsu
Technika bardzo kosztowna, gdy jesteśmy ciężko poranieni itp... dzięki tej technice wychodzimy z samego siebie, całkiem nowo narodzeni.
Chakra: 8.000
Nazwa Techniki: Shiro Hebi no jutsu
Bardzo przydatna technika polegająca na przemianie siebie, w białego węża, który jest stworzony z wielu pomniejszych.
Chakra: 9.000
Nazwa Techniki: Mandara no Jin
Wypluwamy z ust tysiące węży, które trzymają w pyskach katany.
Chakra: 12.000
Nazwa Techniki: Fushi Tensei
Technika oszukująca śmierć, dzięki niej możemy przenieść swoją duszę w naszą ofiarę.
Po przejęciu czyjejś duszy uzyskujemy jego umiejętności takie jak KG, umiejętności wrodzone. Rzeczy takie jak Natura chakry pozostają bez zmian.Jeśli ofiara ma opanowaną technikę Magen: Kyouten Chiten, to jest w stanie się przeciwstawić technice. W innym przypadku ciało zostaje pochłonięte bez oporu. Aby przejąć ciało przewnika musi on być unieruchomiony i posiadać mniej niż 1/3 chakry .
Raz użyte, musi być powtórnie używane co maksymalnie dwa miesiące przebywania w nowym ciele.Pod koniec tego okresu użytkownik odczuwa wielkie braki w sile, przez co praktycznie nie może walczyć. (Zaczyna się to po 7 tygodniach)
Po zmianie ciała tracimy wszystkie bonusy z poprzedniego!
Chakra: 25.000
Nazwa Techniki: Yamata no Jutsu
Użytkownik jest w stanie przywołać olbrzymiego węża o siedmiu głowach. Tak zwanego "Yamata no Orochi". Użytkownik pojawia się w paszczy jednej z głów.
Chakra: 15.000
Nazwa Techniki: Kuchiyose: Edo Tensei
Odmiana techniki przywołania, w której przywołuje się zmarłe postacie. Aby doszło to do skutku, należy poświęcić ciało ludzkie, w które potem wejdzie przywołana dusza z zaświatów. Jest to zakazana technika, którą opanować mogą tylko wybitni. Wymagane ciała osób, które chcemy przywołać. Ciała mają nieograniczoną chakrę i potrafią się regenerować. Wlasciciel cial, czyli ten ktory je przyzwal musi byc na terenie walki. Możemy przyzwać max 6 ciał edo na jedną walkę. Gdy jedno z ciał zostanie zniszczone w jego miejsce można przyzwać inne ( bądź jedno z ciał można po prostu odwołać i w jego miejsce przyzwać inne )
Chakra: 10.000/1
Chakra za utrzymanie ciała w każdej turze kontroli:
Uczeń Akademii: 1.000
Genin: 3.000
Chunin: 5.000
Jounin: 10.000
Sannin: 15.000
Legendarny Sannin: 20.000
Kage: 25.000
RS: 30.000
Offline