PogodaOpady: Brak Temperatura: 25 ° C Wiatr: Średni Zachmurzenie: Brak |
OgloszeniaZaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco! |
Techniki Rangi D
Nazwa Techniki: Saiminjutsu
Technika polega na wyprowadzeniu przeciwnika z równowagi Następnie sugerujemy mu że wykonujemy jakąś technikę, którą wykonaliśmy wcześniej i atakujemy nią przeciwnika.
Wymagany Poziom Sharingana: 1
Chakra: 1.500
Nazwa Techniki: Seppaku no Jutsu
Wysyłamy silny impuls do mózgu naszego przeciwnika. Podpowiadając mu jakąś sugestię możemy go przestraszyć i zdekoncentrować sprawiając, że myśli to, co mu narzucimy,
na przykład że mgła w której znajdują się walczący jest silne trująca. Ta technika może sprawić, że organizm ofiary zaczyna reagować tak, jakby naprawdę coś się z nim działo, choć przez krótka chwilę.
Wymagany Poziom Sharingana: 1
Chakra: 2000
Nazwa Techniki: Seppaku no Jutsu
Technika pozwala na wykrycie prawdziwego przeciwnika z pośród klonów.
Wymagany Poziom Sharingana: 1
Chakra: 1.500
Techniki Rangi C
Nazwa Techniki: Iatsu sharingan
Prosta technika z wykorzystaniem Sharingana. Podczas gdy przeciwnik spojrzy w oczy wykonawcy Jutsu otrzymuje silny impuls do swojego mózgu, który wywołuje u niego irracjonalny strach i potrzebę ucieczki.
Jest on wtedy nie zdolny do walki przez całą 1 turę.
Wymagany Poziom Sharingana: 2
Chakra: 3.000
Nazwa Techniki: Sharingan Soufuusha Sannotachi
Technika klanowa klanu Uchiha. Wyrzucamy trzy Shurikeny do których przymocowana jest linka, w locie sterujemy nią na wszystkie strony. Linka zatacza łuki, jednym pociągnięciem ręki możemy naszą ofiarę przypilić do jakiegoś obiektu. Nasz wróg nie ma się jak ruszać. Linki nie są możliwe do przecięcia i można puścić po nich ogień
Wymagany Poziom Sharingana: 1
Chakra: 1.000
Nazwa Techniki: Sharingan Suimin Hyoushi
Technika wymagająca kontaktu wzrokowego. Używając sharingana patrząc w oczy przeciwnika możemy spowodować, że nasz oponent w bardzo krótkim czasie uśnie na 2 tury obudzić go może coś z zewnątrz.
Wymagany Poziom Sharingana: 2
Chakra: 5.000
Nazwa Techniki: Karasu Bunshin
Klon stworzony z 20 kruków po zniszczeniu może złożyć się ponownie gdzieś indziej lub zmienić w shurikeny atakujące wroga
Wymagany Poziom Sharingana: 1
Chakra: 3.500
Techniki Rangi B
Nazwa Techniki: Kasegui no Jutsu
Przeciwnik zostaje złapany w iluzoryczny świat stworzony przez użytkownika, a ofiara będzie nękana przez wrażenie kolców przebijających kończyny, odbierając ich ciałom wolność. W tym samym czasie, fizyczny ból towarzyszący iluzji objawia nam największe użycie tej metody przede wszystkim do tortur. Trwa 5 tur przeciwnik w tym czasie jest unieruchomiony jednak wykonujący genjutsu również. Po 5 turach przeciwnik jest sparaliżowany przez 2 tury.
Wymagany Poziom Sharingana: 2
Chakra: 10.000
Nazwa Techniki: Kyouten Chiten
Dzięki tej technice możemy całkowicie odwrócić genjutsu przeciwko osobie która je na nas użyła tak że sama się w nie łapie a my nim sterujemy.
Wymagany Poziom Sharingana: 2
Chakra: 9.000
Nazwa Techniki: Izanagi
Na krótkie chwile, dla użytkownika wszystko staje się snem, nawet obrażenia lub śmierć i sprawia, że jego ataki stają się rzeczywiste. Jest to kompletna kontrola nad własną rzeczywistością, ostateczna iluzja której można użyć tylko na sobie. Następnie oko osoby, która użyła Izanagi przestanie funkcjonować i pozostanie zamknięte na wieki. KinJutsu klanu Uchiha ma swój limit, działa jedynie przez minutę, ale przez tą minutę jak widać możemy być nieśmiertelni.
Wymagany Poziom Sharingana: 1
Wymóg: Poświęcenie jedneko oka (chakry nie zabiera)
Techniki Rangi A
Nazwa Techniki: Amaterasu
Płomień płonący przez 7 dni i nocy . Potrafi spalić wszystko nawet zwykły ogień jedno z najpotężniejszych ninjutsu.
Specjalizacja: Dla wszystkich
Używane Oko: Lewe
Utrata Wzroku: 5%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 15.000
Nazwa Techniki: Susanoo
Technika polega na wezwaniu demona klanu Uchiha. Każdy użytkownik może posiadać unikalne Susanoo więc należy je stworzyć i pokazać administratorowi by ten je zaakceptował.
Specjalizacja: Dla wszystkich
Używane Oko: Oba
Utrata Wzroku: 10%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: Do ustalenia
Techniki Rangi S
Ścieżka Genjutsu:
Nazwa techniki: Senzaimono no jutsu
Technika działa podobnie jak serum prawdy. Włączając naszego MS'a wysyłamy silny wstrząs do mózgu ofiary. Ponawiamy pytanie które zadaliśmy wcześniej na które nie dostaliśmy odpowiedzi.
Po tym Jutsu wróg odpowiada na to, o co zapytał użytkownik techniki. Gdy posiądziemy informacje które chcieliśmy ofiara pada nieprzytomna na ziemię.
Używane Oko: Prawe
Utrata Wzroku: 2%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 10.000
Nazwa techniki: Utakata
Wskazując palcem łapiemy przeciwnika w genjutsu. Jest ono tak silne że jesteśmy zdolni dowolnie kontrolować zmysły schwytanego.
Wymagany Poziom Sharingana: 2
Chakra: 10.000
Nazwa techniki: Demonic Illusion: Burning Paper Body
Genjutsu to wymaga wzrokowego kontaktu, by zostać aktywowane. Użytkownik łapie przeciwnika w iluzję, w której znajduje się w ciemnej, pustej przestrzeni,
gdzie jego ciało jest wykonane z papieru, które zaczyna płonąć od stóp do głowy, podczas gdy użytkownik to ogląda. (Zmniejsza to szybkość i reakcję przeciwnika o połowę a nie paraliżuje)
Używane Oko: Lewe
Utrata Wzroku: 5%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 15.000
Nazwa techniki: Kotoamatsukami
Ta technika pozwala użytkownikowi przejąć kontrolę nad umysłem przeciwnika. To Genjutsu najwyższej klasy, ponieważ ofiara nawet nie zdaje sobie sprawy, że jest manipulowana
Używane Oko: Obojętnie które
Utrata Wzroku: 10%
Ograniczenie: Po użyciu oko zamyka się nam na miesiąc chyba że jesteśmy z Senjuu
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 30.000
Nazwa techniki: Tsukuyomi
W tej technice rywal zostaje wrzucony do fikcyjnego świata, który jest kontrolowany przez użytkownika, który może torturować przeciwnika godzinami, a nawet dniami, gdy w rzeczywistości trwa to tylko chwilę.
By złapać kogoś w to genjutsu przeciwnik musi spojrzeć nam w oczy lub my musimy być od niego w odległości 1m (I móc go widzieć). Po zakończeniu techniki mało który przeciwnik jest zdolny do dalszej walki.
Używane Oko: Prawe
Utrata Wzroku: 8%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 40.000
Ścieżka Enton:
Nazwa techniki: Kagetsuchi
Technika ta kształtuje nieugaszalny czarny płomień Amaterasu w kolczastą barierę, która nie tylko chroni użytkowników, ale także atakuje i przebija przeciwnika, jeżeli go dotknie.
Może się przesuwać po ziemi i gonić przeciwnika.
Używane Oko: Prawe
Utrata Wzroku: 5%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 10.000/ 5.000 co turę
Nazwa techniki: Kokuen no Tate
Użytkownik manipuluje płomieniami Amaterasu, by pokryć żebra Susanoo płomieniami, otaczając siebie tarczą czarnego ognia.
Oprócz szkód jakie może wyrządzić, ma efekt psychologiczny powodujący, że wrogowie wahają się go zaatakować.
Używane Oko: Lewe
Utrata Wzroku: 8%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 20.000
Nazwa techniki: Blaze Release Magatama
Z Susanno wyrasta kolejna ręka z kulą której używając, użytkownik może tworzyć 20 pocisków w kształcie Magatama wytworzonych z płomieni Amaterasu.
Po uderzeniu przeciwnicy są odrzucani i natychmiastowo spalani przez intensywne płomienie Amaterasu.
Używane Oko: Prawe
Utrata Wzroku: 10%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 30.000
Nazwa techniki: Gyakuten
Technika gasi amateratsu w kilka chwil możemy ugasić to co podpaliliśmy bądź podpalił inny użytkownik.
Używane Oko: Lewe
Utrata Wzroku: 5%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 10.000
Ścieżka Czasoprzestrzeni:
Nazwa techniki: Kamui
W technice tej wciąga rywala lub jakąś jego "część" albo jakiś przedmiot w inny wymiar.
Używane Oko: Lewe
Utrata Wzroku: 10%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 20.000
Nazwa techniki: Jikukan ido
Bardzo potężne jutsu pozwala na 5 minut zdematerializować nasze ciało bez składania pieczęci. Możemy je potem zmaterializować w całości lub tylko jakąś jego część.
Używane Oko: Prawe
Utrata Wzroku: 20%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 50.000
Nazwa techniki: Shikanshi no Jutsu
Najpotężniejsze z jutsu czasoprzestrzeni pozwala nam przenieść siebie inną osobę lub przedmiot w inny wymiar. Możemy pozostać tam nie zliczoną ilość czasu i potem pojawić się w dowolnym miejscu.
Przeniesienie kogoś trwa znacznie dłużej i potrzebny jest kontakt fizyczny.
Używane Oko: Prawe
Utrata Wzroku: 25%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 90.000
Ścieżka Strong:
Nazwa techniki: Yasaka no Magatama
Używając pełnej formy Susanoo, użytkownik tworzy Yasaka Magatama między dwoma rękami składające się z wielu tomoe połączonych nicia chakry.
Dzięki tej budowiem działa jak shuriken, gdy Susanoo rzuca nim w przeciwnika.
Używane Oko: Prawe
Utrata Wzroku: 10%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 15.000
Nazwa techniki: Meteorite Technique
Użytkownik formuje trzy pieczęcie w połączeniu ze swoim Susanoo, aby ściągnąć znad atmosfery olbrzymi meteoryt prosto w wybrane miejsce na Ziemi.
Jeśli coś zatrzyma meteoryt może wezwać drugi bez zużycia chakry, który ma taką samą trajektorię i działa na pierwszy jak młotek uderzając oboma w wybrane wcześniej miejsce.
(Meteor ma średnicę 500m i zasięg rażenia 1km)
Używane Oko: Oba
Utrata Wzroku: 30%
Wymagany Poziom Sharingana: 3
Chakra: 100.000
Offline