Ogłoszenie

Pogoda


Opady: Brak
Temperatura: 25 ° C
Wiatr: Średni
Zachmurzenie: Brak

Ogloszenia




Aktualizacja! więcej informacji w klik
Zaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco!

#1 2011-03-30 21:06:06

Feraxin

http://www.wanderofshinobi.pun.pl/_fora/wanderofshinobi/gallery/3_1294356526.jpg

Zarejestrowany: 2010-12-22
Posty: 1162

Techniki

Techniki Rangi D

http://desmond.imageshack.us/Himg29/scaled.php?server=29&filename=kikaichuunojutsucm6kopi.jpg&res=medium
Nazwa techniki: Kikaichuu no Jutsu
Opis: Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.
Chakra: 0

http://desmond.imageshack.us/Himg193/scaled.php?server=193&filename=fujinkonchuunojutsuxy5k.jpg&res=medium
Nazwa techniki: Fujin Konchuu no Jutsu
Opis: Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%. Zasięg to 10km.
Chakra: 0

http://desmond.imageshack.us/Himg692/scaled.php?server=692&filename=280us01kopia.jpg&res=medium
Nazwa techniki: Konchuu Sekkou
Opis: Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd.
Chakra: 200

http://desmond.imageshack.us/Himg821/scaled.php?server=821&filename=beznazwycpkopia.jpg&res=medium
Nazwa techniki: Kikai Kawarimi no Jutsu
Opis: Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej.
Chakra: 2.500 /3x na walke

Techniki Rangi C

http://img822.imageshack.us/img822/2653/1mtp.jpg
Nazwa techniki: Mushi Kabe no Jutsu
Opis: Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.
Chakra: 5.000
Utrzymanie: 2.500

http://img835.imageshack.us/img835/3485/wiv6.jpg
Nazwa techniki: Konchuu Hei
Opis: Ściana z robaków która ma bronić przed atakami.
Chakra: 3.000

http://img46.imageshack.us/img46/1707/tmbl.jpg
Nazwa techniki: Ushiro Ishuu
Opis: Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.
Chakra: 2.000

http://img827.imageshack.us/img827/6038/g03l.jpg
Nazwa techniki: Konchuu Gaijo Doku
Opis: Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad.
Chakra: 3.000

http://img153.imageshack.us/img153/5656/nj9j.jpg
Nazwa techniki: Soshaku no Jutsu
Opis: Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne.
Chakra: 4.000

http://img96.imageshack.us/img96/2918/xyhd.jpg
Nazwa techniki: Mushi Bushin no Jutsu
Opis: Klon stworzony z robaków. Może normalnie atakować lecz trafiony zmienia się z powrotem w robaki.
Chakra: 2.000

http://img585.imageshack.us/img585/644/m7rq.jpg
Nazwa techniki: Jinteki Mayu no Jutsu
Opis: Użytkownik ukrywa się w wytrzymałym kokonie by obserwować wroga lub odpocząć.
Chakra: 6.000

Techniki Rangi B

http://img196.imageshack.us/img196/2069/4wu1.jpg
Nazwa techniki: Kikaichuu: Kaiten
Opis: Członek klanu Aburame każe robakom poruszać się ruchem skrętnym by go rozkojarzyć.
Chakra: 500

http://img19.imageshack.us/img19/9540/cfwa.jpg
Nazwa techniki: Hijutsu: Mushi Dama
Opis: Mushi Dama jest to jedna z sekretnych technik klanu Aburame. Użytkownik używając robaków w swoim ciele, rozprasza je na dość szeroki obszar które otaczają cel. Robaki otaczają przeciwnika po czym zasiadają na nim uniemożliwając mu jakikolwiek ruch, dodatkowo gryzą wroga wysysając mu chakrę. Jedynie dobrze wyszkoleni Shinobi mogą wydostać się z tej techniki.
Chakra: 1.000

http://img834.imageshack.us/img834/7563/mwuo.jpg
Nazwa techniki: HiJutsu: Mushi Miyu
Opis: Druga tajemna technika klanu Aburame. Podobnie jak w Mushi Dama wytwarzamy kokon, ale niewidoczny i to w okół siebie. Dzięki temu przyśpieszamy rozwój naszych robaków. Ruch ten jest niezwykle przydatny dla Aburame gdyż w ten sposób coś co działało wcześniej na nasze robaki ma teraz mniejszy efekt, czyli są jakby ulepszone
Chakra: 10.000

Techniki Rangi A

http://img221.imageshack.us/img221/4163/0r3b.jpg
Nazwa techniki: Kikaichuu Arare
Opis: Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinjuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.
Chakra: 10.000

Techniki Rangi S

http://img845.imageshack.us/img845/8875/esxi.jpg
Nazwa techniki: Maikuro konchuu
Opis: Członek klanu przez dotyk przesyła nano robaki na ciało przeciwnika które w ciągu jednej sekundy paraliżują go i dodatkowo sprawiają mu wielki ból.
Chakra: 15.000

Offline

 

Wymiana

Naruto PBF!
Image and video hosting by TinyPic
Fairy Tail PBF!

Toplisty

TOP50 Gry
Toplista Naruto - Power of ninja
Toplista Anime
PBF - Toplista gier PBF

Naruto World Cup

The Best Of PBF - Play By Forum Toplista
Best PBF
Gry w przeglądarce

GG Administracji

Rikudo Sennin:

Feraxin
GG: 8260348


Drozd
GG: 2377081


Kage:

Brak

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwywrotka Piła grzejniki wrocław Wyburzenia kraków