PogodaOpady: Brak Temperatura: 25 ° C Wiatr: Średni Zachmurzenie: Brak |
OgloszeniaZaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco! |
Techniki Rangi D
Nazwa techniki: Kikaichuu no Jutsu
Opis: Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania.
Chakra: 0
Nazwa techniki: Fujin Konchuu no Jutsu
Opis: Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%. Zasięg to 10km.
Chakra: 0
Nazwa techniki: Konchuu Sekkou
Opis: Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd.
Chakra: 200
Nazwa techniki: Kikai Kawarimi no Jutsu
Opis: Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej.
Chakra: 2.500 /3x na walke
Techniki Rangi C
Nazwa techniki: Mushi Kabe no Jutsu
Opis: Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki.
Chakra: 5.000
Utrzymanie: 2.500
Nazwa techniki: Konchuu Hei
Opis: Ściana z robaków która ma bronić przed atakami.
Chakra: 3.000
Nazwa techniki: Ushiro Ishuu
Opis: Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków.
Chakra: 2.000
Nazwa techniki: Konchuu Gaijo Doku
Opis: Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad.
Chakra: 3.000
Nazwa techniki: Soshaku no Jutsu
Opis: Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne.
Chakra: 4.000
Nazwa techniki: Mushi Bushin no Jutsu
Opis: Klon stworzony z robaków. Może normalnie atakować lecz trafiony zmienia się z powrotem w robaki.
Chakra: 2.000
Nazwa techniki: Jinteki Mayu no Jutsu
Opis: Użytkownik ukrywa się w wytrzymałym kokonie by obserwować wroga lub odpocząć.
Chakra: 6.000
Techniki Rangi B
Nazwa techniki: Kikaichuu: Kaiten
Opis: Członek klanu Aburame każe robakom poruszać się ruchem skrętnym by go rozkojarzyć.
Chakra: 500
Nazwa techniki: Hijutsu: Mushi Dama
Opis: Mushi Dama jest to jedna z sekretnych technik klanu Aburame. Użytkownik używając robaków w swoim ciele, rozprasza je na dość szeroki obszar które otaczają cel. Robaki otaczają przeciwnika po czym zasiadają na nim uniemożliwając mu jakikolwiek ruch, dodatkowo gryzą wroga wysysając mu chakrę. Jedynie dobrze wyszkoleni Shinobi mogą wydostać się z tej techniki.
Chakra: 1.000
Nazwa techniki: HiJutsu: Mushi Miyu
Opis: Druga tajemna technika klanu Aburame. Podobnie jak w Mushi Dama wytwarzamy kokon, ale niewidoczny i to w okół siebie. Dzięki temu przyśpieszamy rozwój naszych robaków. Ruch ten jest niezwykle przydatny dla Aburame gdyż w ten sposób coś co działało wcześniej na nasze robaki ma teraz mniejszy efekt, czyli są jakby ulepszone
Chakra: 10.000
Techniki Rangi A
Nazwa techniki: Kikaichuu Arare
Opis: Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinjuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu.
Chakra: 10.000
Techniki Rangi S
Nazwa techniki: Maikuro konchuu
Opis: Członek klanu przez dotyk przesyła nano robaki na ciało przeciwnika które w ciągu jednej sekundy paraliżują go i dodatkowo sprawiają mu wielki ból.
Chakra: 15.000
Offline