Ogłoszenie

Pogoda


Opady: Brak
Temperatura: 25 ° C
Wiatr: Średni
Zachmurzenie: Brak

Ogloszenia




Aktualizacja! więcej informacji w klik
Zaczęto wprowadzać znaczne zmiany w zasadach forum więc radzę monitorować je na bieżąco!

#1 2013-07-20 23:44:02

Feraxin

http://www.wanderofshinobi.pun.pl/_fora/wanderofshinobi/gallery/3_1294356526.jpg

Zarejestrowany: 2010-12-22
Posty: 1162

Techniki

Techniki Rangi D

http://img855.imageshack.us/img855/1483/yzd0.jpg
Nazwa Techniki: Kugutsu no Jutsu
Jest to technika, w której dzięki używaniu czakry jako formy łącznika między ninja a kukiełką można zacząć ruszać wcześniej wspomnianą kukłą. Technika ta umożliwia sterowanie marionetką. Jedną z wad jest możliwość zaplątania w czasie walki, lecz ten problem może zostać wyeliminowany przez bardziej doświadczonych lalkarzy. W momencie używania tej techniki niemożliwe jest składanie pieczęci (chyba, ze walczy się jedną lalką i posiada umiejętność składania pieczęci jedną ręką).
Chakra: 0

http://img11.imageshack.us/img11/5986/mtyo.jpg
Nazwa Techniki: Ningyō Kawarimi
Jest to zwykła technika Kawarimi z tym, że tyczy się podmiany lalki a nie jej użytkownika dzięki czemu lalka może uniknąć zniszczenia. Techniki można użyć 3 razy na walkę.
Chakra: 2.000

http://img835.imageshack.us/img835/6545/am0l.jpg
Nazwa Techniki: Soushuujin
Technika umożliwia nam kontrolowanie przedmiotów takich jak kunai, shuriken, lub nawet kłoda bądź katana poprzez podczepienie do nich nici chakry. Bardzo użyteczna technika w przypadku stwarzania elementu zaskoczenia bądź lepszej precyzji rzutu na dystans.
Chakra: 200 za jeden przedmiot

http://img33.imageshack.us/img33/8513/67gx.jpg
Nazwa Techniki: Setsuzoku
Technika użyteczna w wypadku kiedy za plączą się nam nici lub też chcemy uwolnić na chwilę ręce np. do wykonania jutsu. Dzięki tej technice linki zostają na chwilę uwolnione i na ich miejsce tworzą się nowe. W przerwie między utworzeniem nowych możemy wykonać max 1 technikę do rangi B tak by ruch marionetki pozostał nie przerwany.
Chakra: 500

Techniki Rangi C

http://img534.imageshack.us/img534/2074/x2xl.jpg
Nazwa Techniki: Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Technika umożliwia podmianę między użytkownikiem a jego marionetką. Jest to kolejna odmiana techniki kawarimi, której możemy użyć max 3 razy na walkę. W momencie, gdy użytkownik odcięty jest od swojej marionetki użycie tego ruchu jest niemożliwe. Technika działa tylko i wyłącznie, gdy marionetka używającego znajduje się od niego nie dalej jak pięć metrów.
Chakra: 3.000

http://img577.imageshack.us/img577/3238/ddzi.jpg
Nazwa Techniki: Fukumen no Jutsu
Użytkownik z pomocą swojej chakry jest wstanie zmienić na pewien czas wygląd swojej marionetki bojowej upodabniając ją do człowieka. Niestety technika ta trwa tylko około 5 postów, a jej przygotowanie trwa 1 post.
Chakra: 2.000

http://img163.imageshack.us/img163/1589/dgl8.jpg
Nazwa Techniki: Hansou Guujin
Technika służąca do pieczętowania naszych lalek (max 3 równocześnie) w zwojach tak by nie utrudniały nam podróży i były łatwiejsze w transporcie. Ważne aby pamiętać by najpierw zapieczętować lalkę w kupionym zwoju, by nie odpieczętować na walce samego dymu. Pieczętowanie jest banalnie proste wystarczy położyć kukłę na rozwiniętym zwoju, zaś by ją odpieczętować wystarczy rozwinąć zwój i użyć również tej techniki.
Chakra: pieczętowanie/odpieczętowanie 1.000

Techniki Rangi B

http://img812.imageshack.us/img812/5835/eeox.jpg
Nazwa Techniki: Kurohigi Kiki Nihatsu
Technika polega na wypuszczeniu z lalki 5 dodatkowych nitek chakry, które mogą pochwycić przeciwnika i przyciągnąć go do siebie bądź zrobić z nim co tylko użytkownik sobie zapragnie. Warunkiem jest, że przeciwnik ma przynajmniej o 10 mniej statystyki pokłady chakry niż my i jest w odległości max 10m. Udane przechwycenie trwa 2 posty.
Chakra: 2.000

http://img29.imageshack.us/img29/179/t29z.jpg
Nazwa Techniki: Souen: Hitomi Kokuu
Jutsu umożliwia przyczepienie nitek chakry do osoby (zmarłego, bądź towarzysza). Dzięki czemu możemy używać go jako marionetki. Techniki można użyć do dywersji, uratowania kogoś bądź ataku. Na pewno znajdzie ona wiele zastosowań.
Chakra: 5.000
Utrzymanie: 3.000

http://img543.imageshack.us/img543/2483/dnju.jpg
Nazwa Techniki: Kugutsu Hogo
Jest to silne jutsu obronne dla tych, którzy wymienili przynajmniej jedną rękę na drewnianą. Polega ono na przelaniu chakry do wylotu pod nadgarstkiem i stworzeniu mini bariery która po wyciągnięciu ręki przed siebie potrafi zatrzymać techniki do rangi C bądź w przypadku użycia dwóch rąk nawet do rangi B (nie licząc tych najsilniejszych).
Chakra: 5.000 za jedną rękę

Techniki Rangi A

http://img15.imageshack.us/img15/4490/uf07.jpg
Nazwa Techniki: Hansou Seikōna Guujin
Technika pozwala zapieczętować równocześnie, aż do max 10 na jednym zwoju marionetek, które później w trakcie walki będziemy mogli błyskawicznie odpieczętować i użyć.
Chakra: 5.000

http://img268.imageshack.us/img268/1525/isc7.jpg
Nazwa Techniki:  Dai Hansou Guujin
Technika umożliwia nam sterowanie, aż max 10 lalkami równocześnie. Każdy palec steruje osobną marionetką zupełnie nie zależnie dzięki czemu mamy większy wachlarz możliwości i nie musimy ograniczać się więcej do maksymalnie dwóch lalek.
Chakra: 0

Techniki Rangi S

http://img571.imageshack.us/img571/1249/zwwo.jpg
Nazwa Techniki: Chikan no Jutsu
Technika daje nam możliwość stworzenia specjalnego pojemnika na nasze serce dzięki, któremu będziemy mogli przeszczepić nasze serce w marionetkę. Dzięki tej technice stajemy się nie śmiertelni. Nie giniemy nawet gdy marionetka zostanie zniszczona. Jedyna szansa aby nas zabić to unicestwienie samego pojemnika.
Chakra: 0

http://img593.imageshack.us/img593/5108/1ci9.jpg
Nazwa Techniki: Kugutsu Kyōkaku
Technika, która daje możliwość sterowania dowolną ilością WŁASNYCH marionetek dzięki niej możemy manewrować ich całą armią. Umożliwia nam to wypuszczenie nici chakry bezpośrednio z serca, aby przerwać taką nić przeciwnik musi je zniszczyć co nie jest takie proste. Wielkim plusem jest także to, że podczas stosowania tej techniki możemy pozostawić nasze ręce wolnymi tak by móc wykonywać inne techniki. Jednakże by wykonać tę technikę nasze ciało musi zostać przerobione na marionetkę.
Chakra: 1.000 za każdą marionetkę sterowaną w ten sposób

http://img708.imageshack.us/img708/921/amza.jpg
Nazwa Techniki: Kugutsu Saiken
Jutsu polega na złożeniu rozbitej marionetki (w tym naszego własnego przerobionego ciała) w całość gdy zostanie ono zniszczone. Warunkiem jest jednak stworzenie specjalnego pojemnika na serce (technika Hansou Seikōna Guujin) tak by ono nie uległo zniszczeniu.
Chakra: 10.000

http://img534.imageshack.us/img534/551/yyme.jpg
Nazwa Techniki: Shīru-dai no Jutsu
Technika przywołuje 100 marionetek połączonych nićmi chakry z naszym sercem. Daje nam to możliwość zwiększenia liczebności naszej własnej armii oraz zastosowaniu wielu nowych taktyk. Jednakże te lalki nie mają zbyt wielkiej wytrzymałości i nie posiadają ukrytych broni. Każda ma na wyposażeniu jedynie łańcuch, katanę, oraz wylot 50 shurikenów na brzuchu.
Chakra: 25.000

Offline

 

Wymiana

Naruto PBF!
Image and video hosting by TinyPic
Fairy Tail PBF!

Toplisty

TOP50 Gry
Toplista Naruto - Power of ninja
Toplista Anime
PBF - Toplista gier PBF

Naruto World Cup

The Best Of PBF - Play By Forum Toplista
Best PBF
Gry w przeglądarce

GG Administracji

Rikudo Sennin:

Feraxin
GG: 8260348


Drozd
GG: 2377081


Kage:

Brak

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbusy Amsterdam minikoparka kraków ukryta sobieszewo