Feraxin - 2011-04-05 18:19:45

Zawarte tu zostaną podstawowe informacje które powinniście znać podczas tworzenia karty postaci.
Więc do dzieła:

Kod:

Przezwisko: - wpisujemy tu imię którym będziemy posługiwać się w grze
Dobry/Zły* Ninja Wioski Ukrytej w Liściach/Chmurze/Piasku/Dźwięku/Mgle/Chmurach* - tu określamy przynależność do którejś z wiosek oraz czy jesteśmy dobrzy czy źli
Ranga: Uczeń Akademi - nasza aktualna ranga wyższą zdobyć możemy poprzez ukończenie akademii
Organizacja: Brak - podzczas rozgrywki możemy wstąpić do jakiejś organizacji tu zapisujemy jej nazwę i naszą pozycję w niej
Klan: Brak - podczas rozgrywki możemy wstąpić do jakiegoś klanu tu wpisujemy jego nazwę
Złoto: 5.000yen - tu zapisane są fundusze które posiadamy
Natura Chakry: - zapisujemy tu naszą naturę chakry na początku jej nie mamy
Chakra: 10.000 - tu zapisany jest stan naszej chakry
Punkty Rozwoju: 200 - punkty dzięki którym możemy rozwijać swoją postać.

Jutsu:
Kawarimi no jutsu(CH 1000)(zamiana),     |
Shunshim no jutsu(CH 500)(Teleport),      | --- Zawarte tu zostają techniki które posiadamy wraz z ilością chakry i nazwą tego co robią
Bushin no Jutsu(CH 20)(Iluzje)                |

Bronie: - tu przechowujemy nasze wszystkie bronie miotane i do walki w zwarciu na start dostajemy ich parę.
5 shurikenów
5 kunai
1 katana

Artefakty: - tu przechowywane są nasze "specjalne przedmioty" na start dostajemy tylko jeden.
Elementarz - jest to książka która może się nam przydać przy nauce w akademii

Statystyki: - Na start mamy ich do rozdzielenia 15
Siła: - odpowiada za naszą siłę fizyczną
Wytrzymałość: - odpowiada za to ile ataków zdołamy przyjąć na siebię
Zręczność: - odpowiada za umiejętność walki bronią
Szybkość: - odpowiada za naszą prędkość
Reakcja: - odpowiada za czas w którym zorientujemy się że leci w nas np.kunai
Pokłady Chakry - odpowiadają za zwiększanie się naszej własnej energii potrzebnej do wykonywania technik 1pkt=250 ch
GotLink.plbusy Hamburg wynajmę koparkę Wykopy