Feraxin - 2011-02-02 17:51:36

Imię: [Wpisujemy imię zwierzaka]
Rodzaj: [Pies, wąż itp.]
Rasa: [np. Kundel]
Wygląd: [Zdjęcie]
Wiek: [Podajemy wiek zwierzątka]
Wielkość: [Małe, Średnie, Duże]
Typ: [Szpieg, Bojowy lub Duch]
Poziom Tresury: [Na start 1]
Umiejętności: [Na początku zostawiamy puste]
Jutsu: [Na początku zostawiamy puste]
Charakter: [Opisujemy charakter zwierzaka]
Statystyki: 10 na start

Szpieg:
Węch: odpowiada za tropienie wroga
Słuch: odpowiada za slyszenie ruchów przeciwnika
Wzrok: odpowiada za to z jakiej odległości zobaczymy wroga (1 pkt = 1 metr)
Wyczuwanie Chakry: odpowiada za rozróżnianie klona od człowieka
Maskowanie: odpowiada za wykrywalność pupila

Bojowy:
Siła:  odpowiada za siłę ataku
Wytrzymałość: odpowiada za odporność na ataki
Szybkość: odpowiada za prędkość
Reakcja: odpowiada za uniki
Zwinność: odpowiada za sprawne poruszanie się np. po drzewie

Duch:
Siła: odpowiada za to o ile zwiększa się nam siła po połączeniu (1 pkt = 1 siły)
Szybkość: odpowiada za to o ile zwiększa się nam szybkość po połączeniu (1 pkt = 1 szybkości)
Aura: odpowiada za to ile rund utrzyma się aura podwajająca nasze statystyki (10 pkt = 1 tura)
Materializacja: opowiada za to na ile rund nasz duch jest zdolny się zmaterializować (10 pkt = 1 tura)
Chakra: odpowiada za to o ile duch zwiększa nam chakre (1 pkt = 100 chakry)

GotLink.plrasowekoty.pl przewóz osób Piła prace ziemne kraków